کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به شهریار سال 1401 با 70 درصد تخفیف
نوشته شده توسط : نتسان

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع خاور مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات تعرفه کرایه خاور-نرخ کرایه تریلی یخچالدار-کرایه حمل بار تریلی از مشهد به تهران-استعلام کرایه خاور-کرایه حمل بار-کرایه خاور مشهد-هزینه حمل بار از مشهد به کرج خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط خاور از مشهد به شهریار را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

خاور چیست؟

خاور در زبان فارسی به معنی شرق هست ولی اینجا منظور از خاور، ماشین خاور یا کامیون خاور است. خاور یک خودرو هست که برای حمل بار استفاده می‌شود. خاور یکی از انواع ماشین باربری است. خاور به انگلیسی Khavar می‌شود.

انواع خاور از نظر شرکت تولید کننده

خاور به دسته‌ای از کامیون و کامیونت‌های باربری گفته می‌شود که از شرکت بنز گرفته تا هیوندا را در بر می‌گیرد ولی معروفترین خاور در ایران خاور بنز یا بنز خاور است که توسط شرکت بنز تولید شده است. خاور از نظر شرکت تولید کننده به شرکت های زیر تقسیم می شود.

۱- شرکت های آلمانی (مرسدس بنز)

۲- شرکت های ژاپنی ( ایسوزو )

۲- شرکت های کره ای (هیوندا)

۴- شرکت های چینی (فوتون، فاو و بادسان)

5- شرکت های ایرانی (آذرخش)

شرکت باربری نتسان، نرخ کرایه خاور یا همان هزینه حمل بار با خاور را پس از مشخص شدن مواردی مانند وزن ،حجم و نوع بار، موقعیت جغرافیایی و جاده ای محل بارگیری یا تحویل بار و نیز لحاظ محدودیت های ترافیکی پلیس راهور ( تغییر مسیر جاده ای) و سایر پارامترهای موثر، به اطلاع مشتریان می رساند.

خاورها از نظر نوع و حجم به انواع گوناگون تقسیم می گردند که عبارتند از:

انواع خاور باربری

• ایسوزو

• خاور ۶۰۸

• خاور کانکسی

• خاور کمپرسی

• خاور لبه دار

• خاور ۵٫۵ متری

• خاور ۶ متری

• خاور ۷ متری و ….

حداکثر تناژ بارگیری خاور

همواره این نکته را مد نظر داشته باشید که حداکثر وزنی که توسط خاور بارگیری می شود با توجه به نوع خاور از ۳ تا ۸ تن متفاوت می باشد که این مسئله به نوع خاور و نوع بار بستگی دارد.

نرخ کرایه خاور

پارامترهایی که باعث افزایش نرخ کرایه خاور می شود را در ادامه مطلب بررسی خواهیم نمود:

1) نخستین و مهم ترین پارامتر در افزایش نرخ کرایه خاور، مسئله افزایش قیمت بنزین و فرآورده هایی دیگر مانند گازوئیل و… است.

2) علاوه بر این، شرایط جوی و تغییرات آب وهوایی از جمله عواملی می باشد که چنانچه نامساعد باشد، بدون شک کرایه بیشتری از مشتری گرفته خواهد شد.

3) یکی دیگر از پارامترهای موثر در افزایش نرخ کرایه خاور این است که مشتری طبق قول خود و مطابق قرارداد منعقد شده عمل ننماید و محل تخلیه بار آماده نباشد. در این صورت نرخ کرایه خاور افزایش خواهد یافت.

4) افزایش قیمت لوازم یدکی ماشین باربری نیز منجر به این شده که شرکت های حمل و نقل برای جبران هزینه های سنگین خود نرخ کرایه خاور را زیاد کنند.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار خاور از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات تعرفه کرایه خاور-نرخ کرایه تریلی یخچالدار-کرایه حمل بار تریلی از مشهد به تهران-استعلام کرایه خاور-کرایه حمل بار-کرایه خاور مشهد-هزینه حمل بار از مشهد به کرج را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.





:: برچسب‌ها: باربری مشهد،حمل بار مشهد،ارزانترین باربری مشهد،خاور از مشهد به شهریار،حمل بار از مشهد با خاور ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: